کارفرما و فریلنسر محترم

هدف از ایجاد این پلتفرم، امکان ارایه خدمات همه جانبه در تمامی امور مورد نیاز شرکت هاست، ثبت، راه اندازی، نگهداری و توسعه شرکت ها امور بسیار پیچیده و حساسی هستند که نیاز به حضور اساتید گرانقدر، مشاوران مجرب، مجریان توانا، ناظران و بازرسان متبحر را دارند.
ما سعی کرده ایم مجموعه ای از مهارت ها و تخصص های مورد نیاز شرکت ها را در دسته بندی های زیر به معرض دید شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید با سمت و سوی مهارت های مورد نیاز پلتفرم و پروژه هایی که امکان ثبت در این پلتفرم را دارند آشنا شوید.
طبعا فریلنسرهای متخصص از سراسر جهان در زمینه های بسیار پیچیده و تخصصی که ما در زمان ثبت اولیه مهارت ها و دسته بندی ها در پلتفرم نوشته ایم وجود دارند که در ذهنیت آن زمان ما نبوده است.
لذا در صورتیکه مهارتی دارید که در لیست دسته بندی های ما وجود ندارد، آن را به ما اعلام کنید و یا اگر دسته بندی خاصی نیاز هست به لیست دسته بندی های پلتفرم اضافه شود حتما به ما بگویید تا در اولین فرصت آنها را به مجموع دسته بندی های فعلی اضافه کنیم.
کارفرمایان محترم می توانند در تمامی این زمینه ها و یا هر زمینه دیگری که نیاز دارند، پروژه های خود را تعریف کرده و در معرض دید فریلنسرهای متخصص شرکت داری بگذارند و به بهترین شکل موفق به اجرایی شدن پروژه هایشان شوند.
در زمانیکه کار یا دسته بندی خاصی را مد نظر داشتید و آن را در دسته بندی های کنونی نیافتید، دسته بندی ” سایر خدمات کسب و کار ” و کار ” سایر خدمات کسب و کار ” را انتخاب کنید. با تشکر

دسته بندی ها

۰۱ - خدمات ویژه کسب و کار

۰۲ - خدمات ثبت و تغییرات شرکت

۰۳ - خدمات ثبت برند

۰۴ - خدمات برگزاری مجامع و تنظیم صورتجلسات

۰۵ - خدمات اخذ مجوزهای کسب و کار

۰۶- خدمات خرید و فروش و انتقال شرکت

۰۷- خدمات راه اندازی کسب و کار

۰۸- خدمات پشیبانی کسب و کار

۰۹- خدمات توسعه کسب و کار

۱۰- خدمات مشاوره کسب و کار

۱۱- خدمات بازرسی کسب و کار

۱۲- خدمات مالی و بانکی

۱۳- خدمات رفاهی و تشریفات

۱۴- خدمات بازاریابی و تبلیغات

۱۵- خدمات بازرگانی و تدارکات کالا

۱۶- خدمات طراحی و گرافیک

۱۷- خدمات تالیف، انتشار و چاپ

۱۸- خدمات مالی و حسابداری

۱۹- خدمات اداری و پرسنلی

۲۰- خدمات فنی و مهندسی مکانیک

۲۱- خدمات فنی و مهندسی عمران

۲۲- سایر خدمات فنی و مهندسی

۲۳- خدمات سخت افزار، نرم افزار و فنآوری اطلاعات

۲۴- خدمات آموزش

۲۵- سایر تخصص های کسب و کار