برونسپاری کار

چگونه برونسپاری کار را انجام دهیم؟

امروزها خیلی ها با این سوال روبرو هستند که “چگونه برونسپاری کار را انجام دهیم؟”. ما در این مقاله سعی می کنیم پاسخ و راهکار درستی به آن بدهیم.

برونسپاری در فرهنگ کار یک اتفاق جدید نیست. هزاران هزار سال است که افراد و شرکت ها برخی کارهای خود را به دیگر افراد و یا شرکت ها می دهند. آنها نیز کار مربوطه را بصورت فریلنسری انجام می دهند. همانطور که ساخت کابینت منزل و یا نصب کولر دفتر و یا رنگ آمیزی محل کارتان را به افرادی میدهید تا آن را برایتان انجام دهند.

روش درست برونسپاری کار چیست؟

طبیعتا برخی از بهترین روشها برای برونسپاری موارد زیر هستند :

  • طرف خدمات دهنده را از قبل بشناسیم و یا در مورد ایشان تحقیقات خوبی به عمل آوریم. از کارهایی که قبلا برای دیگران انجام داده، جویا شویم. حتی نظرات دیگر مشتریانش را سوال کنیم. در نهایت رضایتنامه های کارفرمایان قبلی ایشان را بینیم.
  • بتوانیم قیمت های متفاوتی را از منابع دیگر و رقبای خدمات دهنده داشته باشیم.
  • قیمت ایشان باید مناسب باشد. نه خیلی زیاد و نه آنقدر کم که منجر به حذف کیفیت خدماتی شود.
  • عقد یک قرارداد رسمی و شفاف بین خودتان و خدمات دهنده.
  • در صورت امکان اخذ ضمانت بابت پیش پرداختی که به ایشان می دهید.

مشکل برونسپاری کار چیست؟

متاسفانه به دلیل برخی تعارفات و یا داشتن زمان و حوصله کافی برخی از موارد مهم فوق توسط خدمات گیرنده انجام یا رعایت نمی شود. اینجاست که زمینه لازم برای ایجاد اشکال در دریافت خدمات پیدا می شود. خیلی از افراد خجالت می کشند قراردادی با خدمات دهنده ببندند. آنها به دلایلی قیمت ها را مقایسه نکرده یا ضمانت نمی گیرند. وقتی که با مشکلی در ارائه خدمات از طرف خدمات دهنده برخورد کردند بیخیال کار و پولشان می شوند. یا با درگیری فیزیکی و یا قانونی کار را پیش میبرند و از همه لحاظ ممکن است خسارت بینند.

راهکار برونسپاری کار چیست ؟

حوصله جستجوی مناسب برای خدمات دهنده خود را ندارید؟ خجالت می کشید از خدمات دهنده قرارداد یا ضمانت پیش پرداخت و یا ضمانتنامه حسن انجام کار بگیرید؟ وقت کافی برای قیمت گیری ندارید؟ در اینصورت، ما یک پیشنهاد بسیار ویژه برایتان داریم.

توصیه ما اینست که برای برونسپاری کارهایتان از پلتفرم هایی مجاز مانند پلتفرم شرکت داری استفاده کنید. در پلتفرم ها تقریبا تمامی موارد مذکور و مهم مانند مقایسه قیمت ها، تحقیق در مورد خدمات دهنده، مطلع شدن از نظرات کارفرمایان قبلی در مورد خدمات دهنده، قرارداد آنلاین بین شما و خدمات دهنده و حضور یک شخص ثالث ( مدیریت پلتفرم )، برای داوری و رصد کردن کاری که به خدمات دهنده سپرده اید، استفاده از پرداخت امن پلتفرم و استرداد کل وجه پرداختی در صورت عدم عملکرد مناسب خدمات دهنده را در اختیار دارید.

پلتفرم شرکت داری چه خدماتی را پوشش می دهد؟

پلتفرم شرکت داری هم مثل پلتفرم های زیادی که امروزه برای برونسپاری پروژه کارفرمایان مختلف فعالیت می کنند، در زمینه تخصصی شرکت داری برونسپاری کار را انجام می دهد. متخصصین، مشاوران و کارشناسان ثبت، راه اندازی، پشتیبانی و توسعه شرکت ها از سراسر جهان، اینجا دور هم جمع شده اند. ایشان کلیه خدمات ثبتی، ثبت شرکت، انجام صورجلسات تغییرات شرکت ها، برگزاری مجامع شرکت ها، ثبت آگهی های تغییرات شرکت ها، ثبت برند، تمدید برند، ثبت اختراعات و طرح های صنعتی، اخذ مجوزهای مختلف برای شرکت و کسب و کار، ارزش و قیمت گذاری شرکت، برند، کارخانه، انجام امور متفاوت مورد نیاز مدیران و مالکین شرکت ها به نمایندگی از آنها توسط وکلای رسمی یا کارپردازان و خدمات دهندگان اداری و بسیاری امور دیگر برای پشتیبانی و توسعه شرکت ها را برای کارفرمایان و متقاضیان مختلف در این زمینه به انجام برسانند.

پلتفرم شرکت داری، اولین و تنها پلتفرم تخصصی در زمینه برونسپاری کار می باشد. به راحتی می توانید کارهای خود در این زمینه های تخصصی را در این پلتفرم به متخصصان مربوطه برونسپاری کنید.

پلتفرم شرکت داری چه ویژگی هایی دارد؟

در پلتفرم شرکت داری، علاوه بر خدمات عمومی پلتفرم ها موارد زیر را می توانید بدست آورید :

  • پیش پرداخت درخواستی خدمات دهنده در قالب پرداخت امن، واریز می گردد. در صورتیکه خدمات دهنده پروژه مورد نظر شما را با کیفیت مناسب یا در زمان مقرر انجام نداد به راحتی می توانید پروژه خود را کنسل کنید. در این حالت بدون هیچ درگیری با خدمات دهنده، مبلغ پیش پرداخت خود را پس می گیرید. پیگیری کار برای دعوای حقوقی لازم با خدمات دهنده را به وکلای رسمی شرکت داری بسپارید.
  • فریلنسرها ( خدمات دهنده ها ) خصوصیات متفاوتی دارند. آنها در زمان های مختلف شبانه روز در پلتفرم آماده انجام کارهای برونسپاری شده شما هستند. در هر لحظه از شبانه روز و حتی ایام تعطیل می توانید کارهای خود در زمینه های تخصصی شرکت داری را پروژه کنید. یا در همان زمان کار خود را شروع کرده و یا به پایان برسانید.
  • با توجه به اینکه تقریبا در سراسر جهان فارسی زبانان وجود دارند، لذا می توانید در این زمینه ها برای هر نقطه از جهان پروژه تخصصی ایجاد کرده و از این امکانات استفاده کنید.

 

دریافت ضمانتنامه حسن انجام کار از فریلنسر

ممکن است خدماتی که شما از فریلنسر می خواهید میلیون ها تومان ارزش داشته باشد. شما نمی خواهید با ریسک کارتان را انجام دهید. بنابراین می توانید از فریلنسرهای طلایی ما برای آن نوع از خدماتتان کمک بگیرید. فریلنسری که به شما مثلا برای انجام درست کارتان یک میلیارد تومان ضمانت می دهد. برخی خدمات مانند تسهیل معاملات بین شرکت ها به چنین ضمانتنامه هایی نیاز دارد.

تعریف کردن پروژه برای هر نقطه خاص از جهان

شما در پلتفرم شرکت داری می توانید با توجه به کشور، استان و شهر مورد نظرتان برای فریلنسرهای متخصص شرکت داری پروژه تعریف کنید. مثلا می توانید از کشور آمریکا، به یک فریلنسر در شهر مشهد برونسپاری کار را انجام دهید وی می تواند در آن شهر برای شما شرکتی را ثبت کند. دفتری را اجاره و تجهیز کند. ملکی را به فروش برساند. اسناد مناقصه ای را دریافت کند. در جلسه معارفه یا بازگشایی پاکات یک مناقصه شرکت کند. یک مفاصا حساب از تامین اجتماعی یا کارفرمای شما و یا سازمان مالیاتی یا غیره بگیرد.

هدف ما در شرکت داری ایجاد زیرساخت های مختلفی برای تسهیل و بهبود فضای کسب و کار شرکت هاست. آنها می توانند به راحتی و در کمترین زمان، با قیمتی بسیار مناسب، برونسپاری کار را انجام داده و خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند. برای ثبت درخواست های خود می توانید به منوی ثبت پروژه مراجعه کنید. پس از ثبت نام، پروژه خود را در معرض دید صدها هزار متخصص شرکت داری بسپارید.

نظر