توسعه شبکه نمایندگی

توسعه شبکه نمایندگی شرکت ها

توسعه شبکه نمایندگی شرکت ها کاری بسیار دشوار و زمانبر است. این کار به تخصص و دقت زیاد نیاز دارد. اما شرکت خدمات مدیریت بی همتا، اینکار را با روش زیر برای شما بسیار ساده نموده است. این شرکت دشواری پیدا کردن نمایندگی در شهرهای مختلف و اعطاء نمایندگی را سهل نموده است.

روش توسعه شبکه نمایندگی ها چگونه است؟

هر چه یک شرکت بتواند شبکه نمایندگی ها و فروش خود را افزایش دهد، به همان نسبت، توسعه بازار کالا و خدمات خود را افزایش می دهد. طبعا میزان درآمد شرکت با گستردن شبکه نمایندگی ها به صورت تصاعدی بیشتر و بیشتر می شود.

مهمترین هدف شرکت داری، توسعه و بهبود مداوم فضای کسب و کار در کشور می باشد. در این راستا پلتفرم شرکت داری را راه اندازی نموده است. یکی از دغدغه های اصلی در این راه، توسعه فضای فروش و نمایندگی های فروش کالا یا خدمات شرکت ها و کسب و کارهاست. با این هدف، می توان به افزایش فروش کالا و خدمات شرکت ها نایل گردید. بنابراین روز به روز جایگاه برندینگ شرکت های مذکور نیز ارتقاء خواهد یافت.

چگونه راه اندازی شبکه نمایندگی را انجام بدهیم ؟

کافیست تصمیم بگیرید در چه کشور یا استان یا شهری، می خواهید نمایندگی خود را ایجاد کنید. سپس در پلتفرم شرکت داری یک پروژه با عنوان : “اعطاء نمایندگی فروش یا خدمات” ایجاد کنید. در قسمت مهارت هایی که از فریلنسرهای شرکت داری انتظار دارید، مهارت جستجوگر و اعطاء کننده نمایندگی را جستجو و انتخاب نمایید. بدین صورت تمامی فریلنسرهایی که در زمینه جستجو و اعطای نمایندگی در آن کشور-استان و شهر و یا حتی منطقه مورد نظر شما، تخصص دارند، پروژه شما را مشاهده می نمایند. آنها برای چگونگی انجام کار، زمان موردنظر و مبلغی که بابت این قضیه از شما درخواست دارند، پیشنهادات خود را، ثبت خواهند کرد.

شما بهترین پیشنهادات دریافتی را انتخاب می کنید. این انتخاب با توجه به تجربیات و پروفایل فریلنسرهای مختلف، خواهد بود. نهایتا فریلنسر مورد نظر خود را برای اینکار انتخاب کرده و کار خود را برای انجام به ایشان می سپارید.

در این مرحله شما باید انتظارات خود از شعبه نمایندگی ای که می خواهید داشته باشید در قسمت توضیحات پروژه ایجاد شده بنویسید. کل افکارتان در این زمینه را با فریلنسرهای متخصص شرکت داری در میان گذارید. تا آنها به راحتی از نظرات شما آگاه شده و بر اساس آن، اقدام به یافتن نمایندگی برای شما کنند.

مراحل راه اندازی شبکه نمایندگی شرکت

پس از ثبت پروژه، می بایست توضیحات لازم را برای اخذ فریلنسر ثبت نمایید. برای مثال در شرح پروژه بنویسید که یک نماینده در شهر شیراز می خواهید. یک فروشگاه لوازم خانگی فروشی با ابعاد ۱۰۰ متر، که صاحب فروشگاه مثلا به خوش حسابی در شهر مورد نظر شهره عام و خاص باشد. فروشگاه ایشان در فلان خیابان اصلی شهر واقع باشد. فروشگاه مطلوب هیچ نمایندگی از شرکت های رقیب شما را نداشته باشد. یا می توانید از ایشان بخواهید که بر عکس، حتما فروشگاه مربوطه، قبل از شما نمایندگی چند برند دیگر را نیز داشته باشد.

حال که صورت مسئله به درستی تعریف شده است، فریلنسر که تخصص ایشان جستجو جهت راه اندازی شبکه نمایندگی در منطقه مورد نظر شماست، از نیاز شما به صورت ایمیل خبردار می شود. او برای پروژه شما پیشنهاد مالی و زمانی خود را ارائه می کند. شما نیز بهترین فریلنسر را استخدام می نمایید. وی بر اساس تسلطی که به منطقه تحت نظر خود دارد، به فروشگاههایی با مشخصات خواسته شده مراجعه می کند. فریلنسر موضوع را با آنها در میان می گذارد.

 

به همین سادگی شبکه خود را تشکیل دهید.

در نهایت با توافقاتی که با واجدین شرایط اولیه می کند، اطلاعات یک یا چند فروشگاه منتخب خود را، برای شما ارسال می کند ای اطلاعات شامل تصاویری از فروشگاه و صاحب فروشگاه، تابلوی سر درب فروشگاه، جواز کسب فروشگاه و سایر اطلاعات یا اسنادی اعلامی، می باشد. طبعا در این زمان شما با پرسش و پاسخ های مدنظرتان و یا تماس تلفنی با فروشگاهای مورد نظر، یکی را حائز شرایط لازم برای اعطای نمایندگی خود تشخیص می دهید. موضوع را به اطلاع فریلنسر طرف قرارداد خود می رسانید و قرارداد مورد نظر خود را برای فریلنسر ارسال می نمایید. فریلنسر شرکت داری در این مرحله مشخصات کامل نماینده منتخب شما را در قرارداد وارد می نماید. وی پس از مذاکرات نهایی با فروشگاه مربوطه، قرارداد نمایندگی منطقه مورد نظر را منعقد می نماید.

شما با این روش می توانید در کل شهرها و استانهای کشور و در آینده نزدیک در سراسر جهان شبکه نمایندگی شرکت خودتان را بگسترانید. قطعا با این روش زمان و هزینه های بسیار زیاد رفت و آمدها برای شما یا مسئولین توسعه نمایندگی های شما بسیار کم می شود. شما در بازه زمانی بسیار کمی می توانید در کل کشور / جهان، شبکه نمایندگی تان را راه اندازی کنید. پلتفرم شرکت داری هر روزه در صدد بهبود فضای کسب و کار و همچنین کاهش هزینه شرکت ها و کسب و کارها می باشد.

نظر