بهترین سایت برونسپاری پروژه

بهترین سایت برونسپاری پروژه

بهترین سایت برونسپاری پروژه

برونسپاری پروژه از گذشته تاکنون در بین تمام افراد و شرکت ها رواج دارد. این موضوع در روش سنتی معمولا توسط شخصیت هایی به نام پیمانکار یا خدمات دهندگان انجام می شده و می شود

برونسپاری پروژه در واقع دادن مسئولیت انجام کار مورد نیاز ما به شخصیت دیگری است. در حالیکه ما وقتی یا توانائی ای برای انجام آن نداریم.

برای مثال دادن مسئولیت ساخت یک ساختمان، ساخت یک سری تجهیزات، ثبت یک شرکت و هزاران هزار خدمات دیگر. اینها نمونه هائی از دادن کار به صورت پیمانکاری یا انجام کار توسط پیمانکار یا خدمات دهنده های مختلف هستند.

پس زمانی که ما کارمان را به صورت پروژه ای به یک پیمانکار یا خدمات دهنده می دهیم، کارمان را برونسپاری کرده ایم. در این حالت اصطلاحا برونسپاری پروژه اتفاق افتاده است

برای آنکه کارمان را به درستی برونسپاری کنیم، و خیالمان از انجام درست و با کیفیت آن راضی باشد، طبعا این سوال را از خود می کنیم که بهترین سایت برونسپاری پروژه کدام است؟

روش های برونسپاری پروژه به صورت سنتی

برونسپاری پروژه از قدیم به صورت سنتی و در دنیای امروز به صورت اینترنتی انجام می شود. بسیاری از کسب و کارها برای این منظور وب سایت هائی تحت عنوان پلتفرم های مختلف ایجاد کرده اند. این پلتفرم ها کار برونسپاری را از روش سنتی آن، سریعتر و مطمئن تر کرده اند.

برای اینکه بدانیم بهترین سایت برون سپاری پروژه کدام است باید به موارد زیر توجه ویژه ای بکنیم :

  • متخصصین متبحری در پلتفرم وجود دارند؟
  • متخصصین فقط از منطقه محل زندگی ما هستند و یا می توان متخصصین دیگری را از شهرها و کشورهای دیگر نیز به خدمت گرفت؟
  • روزهای تعطیل و ایام استراحت من، امکان سفارش گذاری و پروژه کردن درخواستم وجود دارد؟
  • امکان برونسپاری پروژه برای یک منطقه یا شهر خاص وجود دارد؟
  • روشی برای شناسائی دقیق فریلنسرهای متخصص سایت وجود دارد؟
  • امکان دارد مبلغ پروژه را پس از انجام پروژه به فریلنسر پرداخت کنم؟
  • ضمانتی برای انجام کار درست و به موقع از فریلنسر می شود اخذ کرد؟

همانطوریکه از سوالات فوق مشخص است نگرانی ها و سوالات زیادی برای انتخاب بهترین سایت برونسپاری پروژه وجود دارد

روش های برونسپاری پروژه در پلتفرم شرکت داری

در پلتفرم شرکت داری، روش کار برونسپاری پروژه، به سبک دنیای جدید و به صورت آنلاین می باشد. فریلنسرها یا پیمانکاران، می توانند افراد یا شرکت های مختلفی باشند که با یک نام کاربری شخصی در پلتفرم ثبت نام کنند. آنها در ادامه نسبت به ارائه پیشنهادات برای پروژه های مختلف و قبول کار اقدام می کنند

ماموریت پلتفرم شرکت داری همانا، کمک به مالکین و ذینفعان شرکت ها برای بهتر اداره شدن و خسارت ندیدن شرکتهاست. ما امکانات مختلفی را برای برونسپاری ایجاد کرده و به سوالات فوق به درستی پاسخ داده ایم. پاسخ های مربوطه به این شرح می باشد:

با توجه به تخصصی بودن پلتفرم شرکت داری، متخصصینی که در این پلتفرم حضور دارند، همه و همه در زمینه های مختلف شرکت داری و کسب و کار تخصص ویژه را دارند. تخصص ایشان در زمینه های مشاوره و اجرای ثبت شرکتها، اخذ مجوزها، پشتیبانی شرکت ها از جهات مختلف و در نهایت توسعه همه جانبه شرکت هاست.

در پلتفرم شرکت داری، متخصصین مختلف از کل جهان در زمینه های مربوطه حضور خواهند یافت. این موضوع، امکان دریافت خدمات با سلائق مختلف مورد نظر کارفرمایان محترم را تامین خواهد کرد.

برونسپاری پروژه منطقه ای و شبانه روزی

یکی از مزایای پلتفرم شرکت داری، ۲۴ ساعته بودن آن است. در پلتفرم شرکت داری می توانید در زمان های خالی و زمان های استراحتتان دغدغه های ذهنیتان را پروژه نمایید. بقیه کار را با بهترین شرایط به فریلنسرهای متخصص شرکت داری بسپارید.

یکی دیگر از مزایای ویژه پلتفرم شرکت داری این است که از هر نقطه از جهان برای هر نقطه دیگر از جهان می توانید پروژه تعریف کنید. در منطقه مقصد متخصص مورد نیازتان را پیدا کرده و کار را به ایشان بسپارید. برای مثال شما در شهر تورنتوی کانادا هستید. می خواهید برای یک پروژه قبلی مربوط به شهر ماهشهر ( پتروشیمی بندرامام )، از اداره تامین جتماعی مفاصا حساب پروژه خود را دریافت کنید. ذهنتان شدیدا درگیر این موضوع است. با امکانات پلتفرم شرکت داری، شما به راحتی می توانید یک پروژه برای شهر ماهشهر با موضوع ” اخذ مفاصا حساب تامین اجتماعی ” ایجاد کنید. در اینصورت متخصصینی که وکیل رسمی و یا کارپرداز و وکیل اداری معمولی هستند و در این زمینه مهارت دارند، کار شما را قبول می کنند. ایشان در کمترین زمان ممکن دغدغه ذهنی شما را مرتفع خواهند نمود.

رضایت نامه برای فریلنسرهای متخصص

آیا روشی برای شناسائی دقیق فریلنسرهای متخصص سایت وجود دارد؟ بله دقیقا، شما پس از دریافت پیشنهادات از فریلنسرهای مختلف می توانید به پروفایل آنها در پلتفرم شرکت داری مراجعه نمایید. شما می توانید سوابق و توانائیها و امتیازات کارفرمایان قبلی در خصوص هر یک از فریلنسرها را به راحتی مشاهده نمایید. در صورت تمایل با هر یک از فریلنسرهای پیشنهادی وارد کار شوید و پیشنهادش را قبول کنید.

از دیگر مزایای پلتفرم شرکت داری این هست که شما می توانید کار را به فریلنسر برای انجام واگذار کنید و پس از انجام کار و رضایت کامل از انجام کار مربوطه، مبلغ مربوط به فریلنسر را به ایشان پرداخت نمائید. ممکن است که فریلنسر از شما تقاضای پرداخت امن بکند ( یعنی اینکه از شما بخواهد مبلغ را به حساب پلتفرم به امانت بگذارید تا پس از انجام کار، مشکلی برای دریافت آن نداشته باشد، که در این حالت پلتفرم به عنوان داور در صورت وجود اختلاف بین شما و فریلنسر ورود کرده و در صورت نیاز به پرداخت، پرداخت مربوطه را به فریلنسر انجام می دهد )

کیفیت بالا در کنار هزینه پایین

مزیت دیگر برونسپاری پروژه در پلتفرم شرکت داری، هزینه بسیار پائین و ثابت کارمزدی است که از کارفرمایان اخذ می شود. در برخی از پلتفرم های برونسپاری پروژه، برخی اوقات مبالغی در حدود ۷ تا ۱۰ درصد از مبلغ پروژه از کارفرما اخذ می گردد، در صورتیکه در این پلتفرم برای ثبت پروژه در زمان نوشتن این مقاله فقط ۹۰ هزار تومان از کارفرما دریافت می گردد

یکی از نگرانی های کارفرمایان انجام صحیح پروژه (از لحاظ زمان و کیفیت) توسط فریلنسر می باشد. حتی خیلی اوقات ارائه اسناد یا پول و غیره به فریلنسر، کارفرما را دچار استرس می کند، در پلتفرم شرکت داری کارفرما در صورت نیاز می تواند تا هر چقدر مبلغی که برای حسن انجام کار خود نیاز دارد، از فریلنسر به صورت پرداخت امن و یا سایر روش هائی که پلتفرم برای تسهیل امور کارفرمایان صلاح می داند از فریلنسرها مطالبه نماید و این موضوع یکی از ویژگي های یونیک پلتفرم شرکت داری است

با اطلاع از مواردی که در بالا توضیح دادیم، شاید شما هم با ما موافق باشید که بهترین سایت برونسپاری پروژه ایران، پلتفرم شرکت داری است.

برای ثبت هر نوع پروژه در پلتفرم شرکت داری می توانید به منوی ثبت پروژه مراجعه نموده و پس از ثبت نام در سایت به عنوان کارفرما، پروژه خود را ثبت نموده و در اختیار فریلنسرهای متخصص قرار دهید. منتظر شما هستیم

نظر