شرکت داری

شرکت داری، چگونه اتفاق می‌افتد؟

شرکت داری به مجموعه‌ای از قوانین، شیوه‌‌ها، دستورالعمل‌‌ها و امور گفته می شود که توسط آن‌ها شرکت هدایت و کنترل می شود. در اینجا منظور ما از شرکت‌داری، توضیح تعاریف و فرآیندهای مربوطه نیست. بلکه بستری را ‌ایجاد می‌کنیم تا در فضای کسب و کار بهبود حاصل شود. در نتیجه مدیران و مالکین شرکت‌‌ها می توانند راحت‌تر، کم هزینه‌تر و سریع‌تر به نیازهای خود دستیابی پیدا کنند.

یکی از ‌این امور ‌ایجاد همین پلتفرم ساده برون‌سپاری کار برای مدیران و مالکین شرکت‌‌ها و کسب و کارهاست. با این پلتفرم مدیران می توانند در کمترین زمان ممکن به نیازهای خدماتی خود دسترسی پیدا کنند.

مسیر موفقیت شرکت ها

برای انجام درست‌تر شرکت‌داری، آموزش مدیران و مالکین شرکت‌‌ها، مدیران میانی و کارشناسان متخصص بسیار اهمیت دارد. نکته‌ای که گاها افراد را با مشکل و سردرگمی‌ مواجه می‌سازد، انتخاب نادرست آموزش‌‌هاست. با توجه به حجم بسیار بالای اطلاعات و عمیق بودن نامحدود اطلاعات تخصصی، بهتر است مدیران عامل و مالکین شرکت‌‌ها به جای گذراندن دوره‌‌های عمومی‌کسب و کار، فقط دروس مختص بنگاه داری و مجموعه قوانین و تکنیک‌‌های مربوطه را فرا بگیرند. باید دروس تخصصی‌ای مثل بازاریابی، فروش، تبلیغات، حسابداری و غیره را مدیران میانی و کارشناسان متخصص مستقر در شرکت‌‌ها بگذرانند. در نتیجه هر کسی با توجه به پست سازمانی خود می تواند بیشتر برای سازمان خود مثمر ثمر واقع شود.

شرکت‌‌ها معمولا از لحاظ فضا و امکانات کاری و بودجه بندی حقوق و دستمزد محدودیت‌‌های خاصی دارند. بنابراین بهتر است کوچکترین چارت موثر سازمانی را در شرکت خود تشکیل داده و برای آن‌ها نیروی متخصص تمام وقت استخدام کنند. برخی مشاغل سازمان را به صورت برون‌سپاری به شرکت‌‌ها و تیم‌‌ها و فریلنسرهای متخصص در آن زمینه‌‌ها بسپارند. در نتیجه علاوه بر کمتر کردن هزینه‌‌های شرکت، بهره‌وری بیشتری نصیب شرکت می شود. با‌ این چنین تکنیک‌‌هایی می‌توان خروجی و موفقیت شرکت را بیشتر کرد.

پلتفرم شرکت داری چه می کند؟

از سوی دیگر متخصصین کمیاب بازار کارگاه ها به‌صورت تمام وقت در برخی شرکت‌‌ها استخدام می‌شوند. در این میان چنانچه شرکت مذکور نتواند طی ساعت‌های کاری به حد کافی از تخصص نیروی جذب شده بهره‌مند شود، نیروی متخصص به مرور دچار رکود و تنبلی فکری می‌شود. همچنین ممکن است نیروی متخصص طی ساعت کار حضور در شرکت مذکور به صورت پروژه‌ای کار دیگر شرکت‌‌ها را انجام دهد. علاوه بر حقوق ثابتی که از شرکت اول می‌گیرد، برای خود درآمد مازاد ایجاد کند. در نتیجه ‌این نحوه استخدام به ضرر خود متخصص است. روش‌های این چنین در قوانین کاری ناسالم تلقی می‌شود. بنا بر تعهدات کاری درصورت استخدام تمام وقت در یک شرکت باید تمام زمان خود را صرف موفقیت آن شرکت نماید.

چنین مواردی در بازار کار بسیار به چشم می‌خورد و مالی شرکت‌‌ها را با چالش‌‌ها و هزینه‌‌های غیر بهره ور روبرو می‌کند. پیشنهاد شرکت‌داری به شرکت‌‌ها استخدام نیروی متخصص فریلنسر است تا علاوه رب بهره‌مندی از تخصص نیروی مذکور در حد نیاز مجموعه خود، در صرف منابع مالی نیز صرفه‌جویی کنند. همچنین پیشنهاد شرکت‌داری به متخصصین این است که به جای اشتغال تمام وقت در یک شرکت، به صورت فریلنسر متناسب با نیاز شرکت‌‌های مختلف با آن‌ها همکاری داشته باشند تا علاوه بر پویایی بیشتر، درآمد بیشتری کسب کنند.

شرکت خدمات مدیریت بی همتا، با ماموریت بهبود فضای کسب و کار برای شرکت‌‌ها، در صدد ‌ایجاد چنین بستری بر پایه ‌اینترنت بود. درنتیجه در فاز اول خود پلتفرم حاضر (پلتفرم شرکت‌داری) را روانه بازار کار کرد. تا شرکت‌‌ها بتوانند از طریق ارتباط با فریلنسرهای متخصص در سراسر جهان، خدمات مورد نیاز خود را دریافت و پله‌‌های ترقی را با سرعت بیشتر طی کنند.

فواید سایت شرکت داری

یکی دیگر از فواید پلتفرم شرکت داری، امکان استفاده شرکت‌‌ها از فریلنسرهای متخصص در نقاط مختلف دنیاست. بدیهی است تعدد متخصصین برخی حوزه‌های کاری در بسیاری از شهرهای دنیا، کم است. اما با پلتفرم شرکت‌داری، شرکت‌‌ها می‌توانند برای انجام پروژه‌های خود با فریلنسرهای متخصص در جای جای کره زمین همکاری کنند.

از سوی دیگر یکی از موارد مهمی که اداره شرکت را با مشکلات بسیار زیاد روبرو می‌کند، عدم تخصص و کمبود اطلاعات کافی هیئت مدیره شرکت‌‌ها در زمینه‌‌های علمی‌ شرکت‌داری است. به همین منظور پلتفرم شرکت‌داری در کنار مشاوره و اطلاع رسانی‌‌های دقیق علمی به مالکین و مدیران شرکت‌‌ها در زمینه شرکت داری، ابزارهای تخصصی این حوزه را، در زمینه‌های مختلف، در اختیار مدیران قرار می دهد. در نتیجه  بی دغدغه و با اطمینان خاطر از کیفیت عملکرد نسبت به ثبت، راه اندازی، مدیریت و توسعه شرکت خود اقدام می کنند.

درحالت عادی برای اعطای نمایندگی یا تاسیس شعبه و توسعه کسب و کار خود در سراسر جهان، بدون وجود پلتفرم شرکت‌داری، شما باید سال‌ها زمان و هزینه را برای تحقیق در زمینه‌های مختلف علمی، نسبت به تشکیل تیم‌‌های کاری متخصص برای موفقیت در این کار صرف کنید. در صورتی‌که با کمک پلتفرم شرکت‌داری به راحتی می‌توانید با ثبت یک پروژه در کشور، استان و شهر مورد نظرتان فریلنسرهای متخصص در این زمینه را برای ایجاد یا اعطا شعبه یا نمایندگی پیدا کنید.

در پلتفرم شرکت‌داری، شما کارهای بیشماری را می‌توانید به فریلنسرهای متخصص در هر نقطه از جهان بسپارید. ‌این قابلیت باعث راحت‌تر شدن فعالیت‌های بنگاه و شرکت‌داری شده و از ورود خسارت فراوان به شرکت‌‌ها جلوگیری می‌کند.

نظر